Projekt formulace a zavedení nové vize, cílů a strategie ve společnosti Scania Finance CZ, spol. s r.o. - organizačná zložka Slovakia
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sokol, Karol
|
|
dc.contributor.author |
Bezaňuková, Ivica
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:19Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:19Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36384
|
|
dc.description.abstract |
Práce přibližuje podstatu leasingu, z různých hledisek posuzuje poslání, vizi, strategický záměr a strategické cíle podniku. Představuje leasingovou společnost Scania Finance CZ, spol. s r.o. – orgnizačná zložka Slovakia, podrobně analyzuje její současný stav, externí i interní prostředí, v rámci kterého zvláštní pozornost věnuje jejím hlavním konkurentům. Výsledky analýzy, včetně vlastního výzkumu, formuluje ve zpracovaném projektu, prezentujícím novou vizi, cíle a strategii uvedené společnosti. |
|
dc.format |
88 s. |
|
dc.format.extent |
399160 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
poslání
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
strategické cíle
|
cs |
dc.subject |
firemní strategie
|
cs |
dc.subject |
externí prostředí
|
cs |
dc.subject |
interní prostředí
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
leasing
|
cs |
dc.subject |
odvětví
|
cs |
dc.subject |
substituty
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
mission
|
en |
dc.subject |
vision
|
en |
dc.subject |
strategic targets
|
en |
dc.subject |
company strategy
|
en |
dc.subject |
external area
|
en |
dc.subject |
internal area
|
en |
dc.subject |
competitors
|
en |
dc.subject |
competitiv advantage
|
en |
dc.subject |
leasing
|
en |
dc.subject |
segment
|
en |
dc.subject |
substitutes
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.title |
Projekt formulace a zavedení nové vize, cílů a strategie ve společnosti Scania Finance CZ, spol. s r.o. - organizačná zložka Slovakia |
|
dc.title.alternative |
Project of formulating and implementing new vision, targets and strategy in the company Scania Finance CZ, spol. s r.o. - organizačná zložka Slovakia |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Medek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present work explains the essence of leasing purchase. It also examines, from different points of view, a company’s mission, vision and strategy. The leasing company Scania Finance CZ, spol. S r.o. – organizačná zložka Slovakia is presented here. Its current situation as well as its internal and external environment – focusing on the company’s principal competitors – are analysed in detail. The results of the analysis and of the author’s own research are formulated in the elaborated project which presents a new vision, new objectives and strategy of the stated company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1670
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account