Analýza kvalifikační úrovně pracovníků ve firmě HP Tronic Zlín, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikuláštík, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Stupková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:19Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:19Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36386
|
|
dc.description.abstract |
Systém vzdělávání pracovníků se stává v dnešní době jedním z nejdůležitějších prvků udržení a rozvoje firmy do budoucna. Se vzrůstajícími požadavky na znalosti, schopnosti a dovednosti je nutné pracovníky neustále vzdělávat. Proto je cílem této bakalářské práce vytvoření systematického školicího programu pro firmu HP TRONIC Zlín, s.r.o., aby byla firma schopná udržet si konkurenceschopnost, poskytovat co nejlepší služby zákazníkovi, ale také rozvíjet své zaměstnance. |
|
dc.format |
57 s., 31 s. příloh. |
|
dc.format.extent |
591898 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Vzdělávání zákazníků
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
školicí systém
|
cs |
dc.subject |
Employees education
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
education system
|
en |
dc.title |
Analýza kvalifikační úrovně pracovníků ve firmě HP Tronic Zlín, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of employees qualification level in the company HP Tronic Zlín, Ltd |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kressová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2005-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
Nowadays employees education system is becoming very important issue for development and maintenance of company in the future. The continuous employee education is needed to keep in with requirements increase. That is why the aim of this bachelor project is to create an employees education system for the company HP TRONIC Zlín, s.r.o., to be able to keep the competitiveness, provide the best customer service and also educate its employees. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1672
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account