Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ševčíková, Lenka
dc.contributor.author Závodná, Lucie Sára
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:48:29Z
dc.date.available 2010-07-13T11:48:29Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/363
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika. AIESEC je neziskovou organizací, proto se opírám o teoretické poznatky z oblasti marketingu v neziskovém sektoru a informace z neziskového sektoru v České republice. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence a marketingový výzkum z oblasti marketingové komunikace. cs
dc.format 59 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1179968 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketing v neziskovém sektoru cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing within NGO sector en
dc.subject NGO's en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competitive analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika cs
dc.title.alternative Analysis of marketing communication in the organisation AIESEC Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2006-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyzes marketing communication in AIESEC organization in the Czech Republic. Since AIESEC is a non-governmental organization (NGO), I am dealing with theoretical knowledge and information of marketing in non-profit sector in the Czech Republic. The practical part consists of SWOT analysis, competitive analysis and marketing research from the area of marketing communications. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4130
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
závodná_2006_bp.pdf 1.125Mb PDF View/Open
závodná_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
závodná_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account