Analýza trhu firmy RAKO-TRANS, s.r.o. jako východisko zvýšení konkurenceschopnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:23Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:23Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36417
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analyzovat trh a zjistit, zda je dosavadní strategie firmy konkurenceschopná v porovnání s trhem domácím a zahraničním, resp. trhem Evropské unie a vypracovat soubor poznatků a doporučení pro zlepšení popřípadě udržení současné konkurenceschopnosti v rámci EU. V první - teoretické části bude charakterizován pojem konkurenceschopnost, její typy a možnosti vedoucí k jejímu zvyšování. Teoretická část bude návodem pro praktickou, navazující část práce, jejímž obsahem bude charakteristika firmy, analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy a analýza trhu EU a vliv na konkurenceschopnost firmy RAKO–TRANS, s. r. o. |
|
dc.format |
68 s., 32 s. |
|
dc.format.extent |
980059 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
PEST analyse
|
en |
dc.subject |
Porter analyse
|
en |
dc.subject |
Boston Consulting Group
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.title |
Analýza trhu firmy RAKO-TRANS, s.r.o. jako východisko zvýšení konkurenceschopnosti |
|
dc.title.alternative |
The market analysis of rako-trans lc company for the increasing competitiveness of the company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krchová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2005-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective is to analyse the and to determine whether the current strategy of a company is competitive compared with domestic and foreign market, with EU market and work out set of findings and recommendations for improvements eventually maintaining the present competitive strength in terms of EU. In the first – theoretical part, competitive strength described as a term, its types and possibilities leading to its improvement. The theoretical part will be a guide for practical - consequential part, which contents are company’s characterization, inside and outside analyses, analyse of EU market and influence on competitive strength of RAKO-TRANS Co. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1710
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account