Analýza vnitrofiremní komunikace ve společnosti WebStep s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kloudová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Krajča, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:24Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:24Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36422
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce má název Analýza vnitrofiremní komunikace ve společnosti WebStep s. r. o. Jejím hlavním cílem je shromáždit co nejširší komplex informací o současné situaci, tyto informace pak podrobně analyzovat a na základě analýzy navrhnout potřebná opatření jak zvýšit úroveň a efektivnost vnitropodnikové komunikace společnosti WebStep s. r. o. Výše uvedené téma jsem si vybral z toho důvodu, že mě zajímala otázka, jak firma WebStep s. r. o. využívá komunikačních možností, které ve společnosti jsou, neboť vnitrofiremní komunikaci považuji za jednu z hlavních činností pro zdárný chod společnosti. Zajímal jsem se o to, zda jsou využívány všechny formy komunikace efektivně, vhodně a ekonomicky. V této práci jsem využil dotazníkového šetření, které jsem posléze analyzoval a vyvodil závěry a doporučení. |
|
dc.format |
57 s., 8 s. příloh. |
|
dc.format.extent |
364402 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
vnitrofiremní
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
internal
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.title |
Analýza vnitrofiremní komunikace ve společnosti WebStep s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The analyse of internal communication in WebStep s.r.o. company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2005-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The name of this dissertation is The Analysis of internal communication of WebStep Ltd. The main aim of this dissertation is to create certain complex of information about present situation of the firm WebStep Ltd. Further tendency was suggested how to improve the internal communication in the WebStep Ltd. The main reason of choosing this topic was the question how the firm WebStep Ltd. is able to utilize the company communication abilities, because internal communication is one of the main activities for prosperous running of each company. I was interested to know whether all the forms of communication are used efectively, suitably and economically. I made a questionnaire survey in this dissertation and on its basis I analysed and deduced conclusions and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1716
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account