Projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Novosad, František
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:24Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:24Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36425
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout a rozpracovat projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou popsány východiska marketingu měst a obcí s důrazem na teoretická východiska marketingové komunikace měst a obcí. Druhá, praktická, část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je předložena analýza současných komunikačních aktivit obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností a proveden průzkum vnímání těchto marketingových komunikačních aktivit cílovou skupinou. Na základě poznatků z analýzy je navržen projekt zlepšení marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov, jehož stěžejní část tvoří projekt vytvoření informačního centra obce. |
|
dc.format |
79 s., 6 s. příloh |
|
dc.format.extent |
1161579 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing obcí
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
informační centrum
|
cs |
dc.subject |
Muinicipality Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Markting Research
|
en |
dc.subject |
Commercial Agency
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností |
|
dc.title.alternative |
Project of the Marketing Communication between Municipality Novy Hrozenkov and Tourist Public |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Schneider, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the master thesis is to suggest and elaborate a project about marketing communication between a civil parish Nový Hrozenkov and tourist public. The work is divided into two parts. The starting points for marketing of cities and civil parishes with an emphasis on theoretical principles of marketing communication are described in the first – theoretical part. Analytic part and the project itself is included in the second – practical part. The analysis of contemporary communication between Nový Hrozenkov and tourist public and the research of perception of target group is presented in the analytic part. The pieces of knowledge from the analysis are the background for the suggestion of a project improving marketing communication in Nový Hrozenkov. Its key segment is formed by a project of creation an informational centre of the civil parish. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1721
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account