Marketingová komunikace firmy DADKA VRACOV s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Glaser, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:27Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:27Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36451
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci jsem se zabýval marketingovou komunikací firmy DADKA VRACOV s. r. o. Majitelé pochopili, že marketingové komunikace jsou součástí prodejních aktivit firmy. Cílem práce bylo popsat, navrhnout a pokusit se realizovat některé z navržených marketingových komunikací. Vycházel jsem z informací, které jsem získal při spolupráci s firmou. Snažil jsem se navrhnout takové prostředky marketingové komunikace, které se nejvíce hodí k oboru v němž firma podniká. Výsledné marketingové komunikace jsou podobné jaké používá konkurence. |
|
dc.format |
69 |
|
dc.format.extent |
1732799 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
design manuál
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
corporate design
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
adversting
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace firmy DADKA VRACOV s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Company's marketing communication of DADKA VRACOV s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Master thesis I have deal with marketing communications in the company called DADKA VRACOV s. r. o., which embarg on our market in year 1992. The purposes of this work was described, suggested and try to realize some of the project of marketing communications. The information I have used, I have got from the corporation with the firm DADKA VRACOV s. r. o., I tried to suggest the resources of marketing communications, which are mostly throwen in firm business. As a result of marketing communications in the DADKA VRACOV s. r. o., are this commucations resemble with competition. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1756
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account