Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o. |
Author: |
Slezáková, Marcela
|
Advisor: |
Kroulíková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace, který firmě umožní prodat více výrobků a jméno značky se dostane do povědomí spotřebitelů. V teoretické části jsem se zaměřila na integrovanou marketingovou komunikaci, nástroje vnější marketingové komunikace, mediální plánování, značku a hodnotu značky. V analytické části popisuji marketingové prostředí firmy, hrozby a příležitosti, investice konkurence do reklamy, cíle firmy, cílové skupiny a podrobně se zaměřuji na nástroje mar-ketingové komunikace. V projektové části vycházím z pozitiv a negativ zjištěných při ana-lýze, navrhuji zlepšení marketingové komunikace obecně pro všechny druhy výrobků a podrobně jsem vypracovala projekt marketingové komunikace bílého zboží. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36585
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1900
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account