dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Sirotková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:46:08Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3664
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce "Projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School" je formulování projektu pro lyžařskou školu na základě provedené analýzy konkurenčního prostředí. Teoretická část shrnuje základní pojmy a teoretická východiska z oblasti konkurence, konkurenceschopnosti, strategického marketingu a popisuje specifika služeb cestovního ruchu. Praktická část je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, zákazníků a konkurence na vymezeném trhu, a obsahuje projekt, návrhy, doporučení, nákladovou a rizikovou analýzu. |
cs |
dc.format |
75 |
cs |
dc.format.extent |
4214602 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027 |
|
dc.subject |
Lyžařská škola
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
Ski school
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive ability
|
en |
dc.subject |
marketing of tourism
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School |
cs |
dc.title.alternative |
Project of competitive ability enhancement of SHERPA Ski School |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kutíková, Halina |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.date.vskp-available |
2027-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the Master thesis "Project of competitive ability enhancement of SHERPA Ski School'q is to form a project for ski school on the base of competitive environment analysis. The theoretic part summarizes basic terms and theoretic resources from the area of competition, competitive ability, strategic marketing and describes specifics of services in tourism. The practical part is concentrated on the external and internal environment analysis, customer and competitive analysis of determinate market and contains project, recommendations, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6136
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|