Profesní kompetence učitele střední školy k rozvoji nadání žáků a studentů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Klinkovská, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:16Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36877
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce bude analyzovat místo a význam profesní kompetence učitele k rozvoji nadání žáků a studentů ve vztahu k ostatním klíčovým učitelským kompetencím. Empirická část práce bude prezentovat cíle, design a výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu, který bude data získávat pomocí dotazníku, který bude distribuován vzorku učitelů středních škol. Budou formulovány hypotézy, které umožní posoudit, jaké vztahy jsou mezi profesní kompetencí k rozvoji nadání žáků a dalšími proměnnými (např. pohlaví, věk respondentů, typ střední školy, ostatní klíčové profesní kompetence apod.). Získaná výzkumná data budou zpracována a vyhodnocena pomocí standardních statistických metod. |
|
dc.format |
64 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
nadání
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
hypotéza
|
cs |
dc.subject |
competence
|
en |
dc.subject |
talent
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
hypothesis
|
en |
dc.title |
Profesní kompetence učitele střední školy k rozvoji nadání žáků a studentů |
|
dc.title.alternative |
Professional competence of high school teachers to develop talent of students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mrázková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2016-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part will analyze the place and importance of professional competence teachers to develop talents of students in relation to other key teaching competencies. The research will be presented the objectives, design and results quantitatively oriented research that will acquire data using a questionnaire that will be distributed to a sample of high school teachers. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41231
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
profese učitele
|
cs |
local.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
local.subject |
pedagogika nadaných
|
cs |
local.subject |
teacher career
|
en |
local.subject |
pedagogical skills
|
en |
local.subject |
gifted education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account