Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Pavelková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36890
dc.description.abstract Bakalářská práce zpracovává téma autority učitele na střední škole z pohledu středoškolské mládeže. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část za pomoci studia odborných literárních zdrojů zdůrazňuje klíčový význam autority a pojmů s ní souvisejících ve výchovně vzdělávacím procesu. Pro praktickou část je zvolen kvalitativně orientovaný pedagogický výzkum, jehož cílem je získání komplexního obrazu o skutečnosti, jak je autorita vnímána středoškolskou mládeží. Data pro kvalitativní výzkum jsou získána ze psaní tematických celků žáky II. a IV. ročníku gymnázia. Po zpracování dat je provedeno jejich vyhodnocení s interpretací zjištění a vyhotovení závěrečných doporučení pro možné využití v pedagogické praxi.
dc.format 53 s. (72 329 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject autorita učitele cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject komunikace ve třídě cs
dc.subject kázeň cs
dc.subject výchova cs
dc.subject teacher's personality en
dc.subject teacher's authority en
dc.subject clima in the classroom en
dc.subject communication in the classroom en
dc.subject education en
dc.title Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy
dc.title.alternative The teacher as an authority from the point of view of students of the secondary schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated This thesis is dealing with a point of view of high school students on teacher's authority. The thesis is divided into two parts. In first theoretic part, the key role of teachers authority and related concepts in students education are being studied and explained. The second part is dedicated to empiric pedagogical research. Its target is the acquisition of how is teacher's authority perceived by high school students in its big picture. The research was conducted on essays written by 2nd and 4th-grade high school students. Data are processed, evaluated and interpreted to get the final recommendation for possible use in daily practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41259
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject střední školy cs
local.subject sociální vztahy cs
local.subject učitel a žák cs
local.subject autorita cs
local.subject secondary schools en
local.subject social relations en
local.subject teacher and learner en
local.subject authority en


Files in this item

Files Size Format View Description
pavelková_2016_dp.pdf 4.292Mb PDF View/Open None
pavelková_2016_op.docx 20.20Kb Unknown View/Open None
pavelková_2016_vp.docx 17.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account