Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Pavelková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:17Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36890
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zpracovává téma autority učitele na střední škole z pohledu středoškolské mládeže. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část za pomoci studia odborných literárních zdrojů zdůrazňuje klíčový význam autority a pojmů s ní souvisejících ve výchovně vzdělávacím procesu. Pro praktickou část je zvolen kvalitativně orientovaný pedagogický výzkum, jehož cílem je získání komplexního obrazu o skutečnosti, jak je autorita vnímána středoškolskou mládeží. Data pro kvalitativní výzkum jsou získána ze psaní tematických celků žáky II. a IV. ročníku gymnázia. Po zpracování dat je provedeno jejich vyhodnocení s interpretací zjištění a vyhotovení závěrečných doporučení pro možné využití v pedagogické praxi. |
|
dc.format |
53 s. (72 329 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
autorita učitele
|
cs |
dc.subject |
klima třídy
|
cs |
dc.subject |
komunikace ve třídě
|
cs |
dc.subject |
kázeň
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
teacher's personality
|
en |
dc.subject |
teacher's authority
|
en |
dc.subject |
clima in the classroom
|
en |
dc.subject |
communication in the classroom
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy |
|
dc.title.alternative |
The teacher as an authority from the point of view of students of the secondary schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is dealing with a point of view of high school students on teacher's authority. The thesis is divided into two parts. In first theoretic part, the key role of teachers authority and related concepts in students education are being studied and explained. The second part is dedicated to empiric pedagogical research. Its target is the acquisition of how is teacher's authority perceived by high school students in its big picture. The research was conducted on essays written by 2nd and 4th-grade high school students. Data are processed, evaluated and interpreted to get the final recommendation for possible use in daily practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41259
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-27 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
sociální vztahy
|
cs |
local.subject |
učitel a žák
|
cs |
local.subject |
autorita
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
social relations
|
en |
local.subject |
teacher and learner
|
en |
local.subject |
authority
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account