Kompetence učitelky mateřské školy ve vztahu k rozvoji nadání dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kompetence učitelky mateřské školy ve vztahu k rozvoji nadání dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Jeřábková, Eva
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:18Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:18Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36907
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Vymezuje profesní kompetence učitele mateřské školy ve vztahu k rozvoji nadání dětí. V teoretické části se práce věnuje profesním kompetencím, se kterými by měl být učitel seznámen a dokázat je vhodně využívat v rámci edukace nadaných dětí. Dále se zaměřuje na nadané děti předškolního věku a jejich rozvoj. V empirické části je práce zaměřena na kvantitativní výzkum prováděný prostřednictvím dotazníkového šetření, který je zaměřen na vnímání profesních kompetencí učitele mateřské školy ve vztahu k problematice nadání dětí.
dc.format 57 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nadání cs
dc.subject talent cs
dc.subject nominace cs
dc.subject identifikace cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject profesní kompetence cs
dc.subject talent en
dc.subject skills en
dc.subject nomination en
dc.subject identification en
dc.subject competences en
dc.subject professional competences en
dc.title Kompetence učitelky mateřské školy ve vztahu k rozvoji nadání dětí
dc.title.alternative The competencies of the kindergarten teacher in relation to the development of the talents of the children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Žáková, Iva
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis is theoretical-empirical. It defines kindergarten teachers' professional competences in relation to development of children's talent, abilities and skills. The theoretical part is aimed at professional competences that teachers should get acquainted with and be able to use them properly while educating talented children. It is also focused on talented pre-school children and their progress. The empirical part is aimed at quantita-tive research that was done through questionnaires. This research has been focused on a kindergarten teacher's view on professional competences in relation to the issue of child-ren's talent, skills and abilities.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41290
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject nadané děti cs
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject pedagogical skills en
local.subject gifted children en


Files in this item

Files Size Format View Description
jeřábková_2016_dp.pdf 2.157Mb PDF View/Open None
jeřábková_2016_op.doc 49.5Kb Unknown View/Open None
jeřábková_2016_vp.docx 19.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account