dc.contributor.advisor |
Ficová, Lucia
|
|
dc.contributor.author |
Pešatová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36909
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a zaměřuje se na využití pohádek s akcentem na oblast rozvoje předmatematických dovedností dětí v mateřské škole. Hlavním cílem práce je na základě teoretických východisek navrhnout odpovídající program. Teoretická část práce poskytuje sumarizaci poznatků z oblasti předmatematických představ dětí, dále cha-rakteristiku pohádky a její vzdělávací potenciál. Praktická část práce popisuje program, je-hož součástí jsou krátké pohádky obohacené o aktivity a úkoly pro děti, zaměřené na rozví-jení předmatematických dovedností dětí. Práce přináší inspiraci pro pedagogy a doporučení pro dosažení efektivity programu, včetně původních ručně vytvářených pomůcek autora. |
|
dc.format |
79 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pohádka
|
cs |
dc.subject |
předmatematické dovednosti
|
cs |
dc.subject |
předmatematické představy
|
cs |
dc.subject |
fairy tales
|
en |
dc.subject |
premathematical skills
|
en |
dc.subject |
premathematical concepts
|
en |
dc.title |
Využití pohádek pro rozvoj předmatematických dovedností v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Utilization of fairy tales for the development before mathematical skills in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis has an application character and is focused on the use of fairy tales for the development of premathematical skills of children in nursery schools. The main goal of the thesis is to devise the appropriate program based on theoretical assumptions. The theo-retical part provides a summarization of knowledge of premathematical concepts, as well as the characteristics of fairy tales and its educational potential. The practical part describes the program, which includes short fairy tales enriched by activities and tasks for children, aimed at developing premathematical skills of children. This work brings inspiration for teachers and recommendations for reaching an effective program, including the original hand-made aids from author of this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41292
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
preprimární pedagogika
|
cs |
local.subject |
matematika
|
cs |
local.subject |
pohádky
|
cs |
local.subject |
pre-primary education
|
en |
local.subject |
mathematics
|
en |
local.subject |
fairy tales
|
en |