Výtvarné volnočasové aktivity jako inspirace pro děti předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Přikrylová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36910
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter. V teoretické části jsou představeny východiska pro tvorbu zájmového kroužku v mateřské škole. Součástí textu je také vymezení možností začleňování zájmových kroužku do systému formálního kurikula předškolního vzdělávání. K teoretické části práce také patří objasnění specifik ve výtvarné výchově, jejich specifických metod a technik, které jsou uplatňovány ve výtvarném kroužku. V praktické části bakalářské práce je prezentována koncepce programu kroužku, který je tvořen z výtvarných aktivit pro děti předškolního věku. Program byl ověřen v praxi a na základě toho evaluován. V závěru práce autorka představuje také doporučení pro praxi mateřských škol a zájmových výtvarných kroužků. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
formální kurikulum předškolního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
výtvarná výchova
|
cs |
dc.subject |
výtvarný kroužek
|
cs |
dc.subject |
zájmový kroužek
|
cs |
dc.subject |
formal curriculum of preschool education
|
en |
dc.subject |
leisure activities
|
en |
dc.subject |
art education
|
en |
dc.subject |
art course
|
en |
dc.subject |
hobby group
|
en |
dc.title |
Výtvarné volnočasové aktivity jako inspirace pro děti předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Inspirational leisure art activities for children of preschool age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2016-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis has applied character. The theoretical part introduces the recourse for the creation of hobby groups in kindergarten. Part of the text is also demarcation of the possibilities of inclusion of interest groups into the formal curriculum of preschool education. The theoretical part also include clarification of the specifics in art education, their specific methods and techniques that are applied in art course. In the practical part of the thesis is presented a course program conception, which is made up of creative activities for preschool children. The program has been verified in practice and based on that evaluated. In conclusion, the author also presents recommendations for practice of kindergartens and special interest artistic groups. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41293
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
zájmové činnosti
|
cs |
local.subject |
výtvarné práce
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
hobbies
|
en |
local.subject |
handicraft
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account