Stresové faktory v životě dítěte v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Stresové faktory v životě dítěte v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Smištíková, Marie
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:19Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:19Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36911
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na stresové faktory v životě dítěte v mateřské škole. Vysvětluje na jedné straně terminologii vývoje dítěte předškolního věku, stres, druhy stresu a s ním spojeny stresové faktory. Na straně druhé se zaměřuje na zvládání stresu, možnosti rozvíjení psychické odolnosti vůči stresu a rozebírá podmínky, které ovlivňují kvalitu života v mateřské škole. Cílem práce je identifikovat stresové faktory v životě dítěte v mateřské škole. Smíšený typ výzkumu je proveden na základě dotazníkového šetření pro rodiče dětí předškolního věku, učitele mateřských škol a polostrukturovaného rozhovoru s dětmi před-školního věku.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Stres cs
dc.subject stresové faktory cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject zvládání stresu cs
dc.subject smíšený výzkum cs
dc.subject stress en
dc.subject stress factors en
dc.subject child in the pre-school age en
dc.subject coping the stress en
dc.subject mixed research en
dc.title Stresové faktory v životě dítěte v mateřské škole
dc.title.alternative The stress factors in the child's life during the attendance to the nursery school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zelina, Miron
dc.date.accepted 2016-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor´s work is aimed at the stress factors in a child´s life which attends a nursery school. The terminology of the child´s development in the pre-school age, further the stress, the kinds of stress and the factors which are associated with it are explained in this work. On the other hand the work is aimed at the coping with the stress and the means of the mental stability development. Further the conditions, which affect the quality of the life in the nursery school, are analyzed there. The goal of the work was to identify the stress factors in a child´s life in a nursery school. The mixed type of the research was performed on the basis of the questionnaire examina-tion. This examination was done with the parents of the pre-school aged children, the nurs-ery school teachers and last but not least with the pre-school aged children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41294
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-25
local.subject mateřské školy cs
local.subject psychická zátěž cs
local.subject předškoláci cs
local.subject kindergartens en
local.subject mental strain en
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en


Files in this item

Files Size Format View Description
smištíková_2016_dp.pdf 1.859Mb PDF View/Open None
smištíková_2016_op.docx 17.90Kb Unknown View/Open None
smištíková_2016_vp.docx 19.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account