Profesní příběhy začínajících učitelů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Profesní příběhy začínajících učitelů |
Author: |
Toufarová, Kristýna
|
Advisor: |
Gavora, Peter
|
Abstract:
|
Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter. Analyzuje profesní příběhy začínajících učitelů mateřské školy. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, ve kterých jsou vymezeny teoretická východiska učitelské profese a vývoj profesní dráhy začínajících učitelů. Praktická část práce popisuje kvalitativně orientovaný výzkum, který byl realizovaný formou narativních rozhovorů se začínajícími učitelkami mateřských škol. Analýzou a zpracováním rozhovorů byly zjištěny skutečnosti, které ovlivňují profesní příběhy začínajících učitelů, odhalují průběh jejich profesionalizace a změny motivace v samotném průběhu dosavadního profesního života. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36914
|
Date:
|
2015-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Grade for thesis and defense:
|
C
41297
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account