Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí |
Author: |
Žambochová, Lucie
|
Advisor: |
Petrová, Zuzana
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou počátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu emergující se gramotnosti. Má teoreticko empirický charakter. Teoretická část pojednává na jedné straně o tom, jaký smysl má zavádění rozvoje pregramotnosti do Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jaký prostor je zde pro rozvoj pregramotnosti vymezen. Na druhé straně se věnuje významu prostředí v rozvoji pregramotnosti a otázkám počátečního psaní dětí. Cílem praktické části je zjistit, jaké jsou vynořující se strategie písemné produkce dětí v gramotně podnětném prostředí. Kvalitativně orientovaný výzkum je proveden s využitím pozorování a analýzy spontánní písemné produkce dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36916
|
Date:
|
2015-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Grade for thesis and defense:
|
A
41299
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account