1. Teoretická část: Tvorba noční atmosféry procesem "Americké noci" - historický vývoj od minulosti k současnosti 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Pecold, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:19Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36920
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce rozebírá historický vývoj vytváření iluze noci při denním natáčení ve vztahu k míře stylizace a realističnosti finální scény. Výsledkem je analýza možných historicky i dnes použitelných postupů vzhledem k výsledkům, které jsou jednotlivé metody schopny poskytnout. |
|
dc.format |
49 stran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Americká noc
|
cs |
dc.subject |
Noční natáčení
|
cs |
dc.subject |
Noc
|
cs |
dc.subject |
Day for Night
|
en |
dc.subject |
Day-for-Night
|
en |
dc.subject |
Night
|
en |
dc.subject |
American Night
|
en |
dc.subject |
Nightime filming
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Tvorba noční atmosféry procesem "Americké noci" - historický vývoj od minulosti k současnosti 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: The Creation of Night Atmosphere by the "Day for Night" Process - the Historical Development from the Past to the Present 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 10 mins, Cinematography |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hardoš, Jozef |
|
dc.date.accepted |
2016-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work analyses the historical progress of creating the illusion of night when filming during a day in relation to the degree of stylisation or realism of the final product. The resulting analysis of all historical and present time solutions is compared to potential results that can be achieved by these specific methods. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41308
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account