Pojetí knihy a čtení u dětí ve věku 6 let
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Jasenská, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:21Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36934
|
|
dc.description.abstract |
Moje bakalářská práce se zaměřuje na "Pojetí knihy a čtení u dětí ve věku 6 let." Teoretická část vymezuje základní pojmy: čtení, čtenářská gramotnost, předčtenářská dovednost. Praktická část práce zjišťuje úroveň předčtenářských dovedností u předškolních dětí. Seznamuje s výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na srovnání znalostí čtení a pojetí knihy mezi chlapci a děvčaty. Dále zjišťuje vztah mezi podmínkami rodinného prostředí a předčtenářskými dovednostmi u dětí. Výstupem práce jsou praktická doporučení pro rodiče a učitelky mateřských škol k rozvíjení předčtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. |
|
dc.format |
65 s. (78 619 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtení
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
předčtenářská dovednost
|
cs |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
pre-reading skills
|
en |
dc.title |
Pojetí knihy a čtení u dětí ve věku 6 let |
|
dc.title.alternative |
Children and the book. Concept of the book and reading in children at 6 years of age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is focusing on "Concept of the book and reading in children at 6 years of age." The theoretical part defines basic terms: reading, literacy,pre-reading skills. The partical part determines the level of pre-reading skills in preschool children. Presents the results of quantitative research aimed at comparing the knowledge of reading and books concept between boys and girls. It also investigates the relationship between family environment and conditions of pre-reading skills of children. The output of work is practical recommendations for parents and kindergarten teachers to develop pre-reading literacy in preschool children. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41323
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-25 |
|
local.subject |
čtenářství
|
cs |
local.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
reading
|
en |
local.subject |
readers' literacy
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account