Přestavy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Pekárková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:22Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36941
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce má výzkumný charakter. Je zaměřena na zjišťování představ studentek učitelství pro mateřské školy o své budoucí profesi. Teoretická část je historická retrospekce na vzdělání učitelů mateřských škol. Dále autorka objasňuje teoretický model uchopení pojmu představa. Ve druhé části bakalářské práce je prezentována analýza výpovědi studentek oboru učitelství pro mateřské školy ze středních pedagogických škol a z univerzit. Data získaná prostřednictvím rozhovoru jsou interpretována. V závěru je zpracována komparace představ studentek ze středních škol a univerzit. |
|
dc.format |
58 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Představa
|
cs |
dc.subject |
učitelská profesionalizace
|
cs |
dc.subject |
profesní kompetence učitele
|
cs |
dc.subject |
učitelka mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
The idea of professionalization of teaching
|
en |
dc.subject |
teacher professional competence
|
en |
dc.subject |
kindergartner
|
en |
dc.title |
Přestavy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání |
|
dc.title.alternative |
Perception of teaching profession for kindergarten in the eyes of their students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis has an investigative character. It is focused on identifying ideas of students about their future profession which is a kindergarten teacher. The theoretical part is a historical retrospection on education of kindergarten teachers. The author explains the theoretical model of how to grasp the concept of the idea. In the second part of the thesis the analysis of students' testimonies is presented. Gathered testimonies are from high school and university students who study the field of kindergarten education. The data obtained through interviews are interpreted and discussed in a greater detail. In conclusion a processed comparison of ideas is illustrated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41330
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
local.subject |
studenti vysokých škol
|
cs |
local.subject |
preprimární pedagogika
|
cs |
local.subject |
pedagogical skills
|
en |
local.subject |
college students
|
en |
local.subject |
pre-primary education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account