Přestavy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přestavy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Pekárková, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:22Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:22Z
dc.date.issued 2015-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36941
dc.description.abstract Tato práce má výzkumný charakter. Je zaměřena na zjišťování představ studentek učitelství pro mateřské školy o své budoucí profesi. Teoretická část je historická retrospekce na vzdělání učitelů mateřských škol. Dále autorka objasňuje teoretický model uchopení pojmu představa. Ve druhé části bakalářské práce je prezentována analýza výpovědi studentek oboru učitelství pro mateřské školy ze středních pedagogických škol a z univerzit. Data získaná prostřednictvím rozhovoru jsou interpretována. V závěru je zpracována komparace představ studentek ze středních škol a univerzit.
dc.format 58
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Představa cs
dc.subject učitelská profesionalizace cs
dc.subject profesní kompetence učitele cs
dc.subject učitelka mateřské školy cs
dc.subject The idea of professionalization of teaching en
dc.subject teacher professional competence en
dc.subject kindergartner en
dc.title Přestavy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání
dc.title.alternative Perception of teaching profession for kindergarten in the eyes of their students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated This thesis has an investigative character. It is focused on identifying ideas of students about their future profession which is a kindergarten teacher. The theoretical part is a historical retrospection on education of kindergarten teachers. The author explains the theoretical model of how to grasp the concept of the idea. In the second part of the thesis the analysis of students' testimonies is presented. Gathered testimonies are from high school and university students who study the field of kindergarten education. The data obtained through interviews are interpreted and discussed in a greater detail. In conclusion a processed comparison of ideas is illustrated.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41330
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject studenti vysokých škol cs
local.subject preprimární pedagogika cs
local.subject pedagogical skills en
local.subject college students en
local.subject pre-primary education en


Files in this item

Files Size Format View Description
pekárková_2016_dp.pdf 1.842Mb PDF View/Open None
pekárková_2016_op.docx 18.92Kb Unknown View/Open None
pekárková_2016_vp.docx 17.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account