Rozvoj komunikativních kompetencí dětí z pohledu učitele mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj komunikativních kompetencí dětí z pohledu učitele mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Poláchová, Markéta
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:22Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:22Z
dc.date.issued 2016-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36942
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-výzkumný charakter. Zaměřuje se na rozvoj komunikativních kompetencí dětí z pohledu učitele mateřské školy. Teoretická část z obecného hlediska popisuje vzdělávání učitelů v minulosti a dnes, a také možnosti dalšího vzdělávání učitele. Vysvětluje význam komunikace a komunikativních kompetencí dětí. Cílem výzkumné části je zjistit, jak vnímají učitelé mateřských škol svou připravenost v oblasti rozvoje komunikativních kompetencí u dětí. Kvalitativní výzkum je proveden za pomoci rozhovorů s učitelkami mateřských škol.
dc.format 50 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání učitele cs
dc.subject neformální vzdělávání cs
dc.subject další vzdělávání cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikativní kompetence cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject education of teachers en
dc.subject informal education en
dc.subject further education en
dc.subject communication en
dc.subject communicative competence en
dc.subject qualitative research en
dc.title Rozvoj komunikativních kompetencí dětí z pohledu učitele mateřské školy
dc.title.alternative Development of communicative competence of children in continuing education of preschool kindergarten teacher in Zlín region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated The character of this Bachelor thesis is theoretical and research. The work is aimed at the development of communicative competence of children from the perspective of a nursery school teacher. The theoretical part describes the education of teachers in the past and nowadays and also possibilities of their further education. This part explains the importance of communication and communicative competences of children. The aim of the research part is to find out, how the teachers of nursery school perceive their state of preparation in the field of communicative competence of children. The qualitative research is made with the help of dialogues with teachers of the nursery schools.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41331
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-25
local.subject předškoláci cs
local.subject komunikační dovednosti cs
local.subject preschool children en
local.subject communication skills en


Files in this item

Files Size Format View Description
poláchová_2016_dp.pdf 7.601Mb PDF View/Open None
poláchová_2016_op.docx 19.57Kb Unknown View/Open None
poláchová_2016_vp.docx 16.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account