Sociální klima školní třídy základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 
Sociální klima školní třídy základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Neslušanová, Silvia
dc.contributor.author Dvořáková, Soňa
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:25Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:25Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36970
dc.description.abstract Práce propojuje sociální klima školní třídy základní školy s profesí sociálního pedagoga. Obsahově je zaměřena na sociální klima. Přibližuje základní školu pro jedince s postižením, jaká péče o jedince s postižením byla dříve a jaká je dnes. Také se zaměřuje na výchovu a vzdělávání jedinců s postižením. V praktické části práce kvalitativním výzkumem zjišťuje klima školní třídy v současnosti. Využívá pro sběr výzkumných dat metodu Pozorování. Zkoumá učitele, asistenty pedagogů a žáky v jejich pracovním prostředí. Součástí práce je aplikační výstup, kde navrhuji podmínky pro zlepšení kvality sociálního klimatu v rehabilitační třídě základní školy.
dc.format 53 s. (10 161 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cs
dc.subject rehabilitační třída cs
dc.subject sociální klima cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject Inclusion en
dc.subject rehabilitation class en
dc.subject social climate en
dc.subject elementary school en
dc.title Sociální klima školní třídy základní školy
dc.title.alternative Social climate of an elementary school classroom
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis connects social climate in elementary school classroom with the profession of social pedagogue. The main focus is on the social climate. It describes elementary school for children with disabilities what care was provided in the past and what is the norm now. The thesis also deals with upbringing and education of disabled persons. The practical part describes the climate of a current classroom through qualitative research and analysis. To collect data, the Watching method is applied. This method studies teachers, educational assistants and students in their work environment. Also part of the thesis is an applicable outcome, which makes suggestions on how to improve the quality of the social climate in an elementary school classroom for students with special needs.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41374
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-29
local.subject klima třídy cs
local.subject classroom climate en


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáková_2016_dp.pdf 2.118Mb PDF View/Open None
dvořáková_2016_op.doc 57Kb Unknown View/Open None
dvořáková_2016_vp.docx 18.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account