dc.contributor.advisor |
Maršíková, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Stehlíková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T04:00:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T04:00:59Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3700
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část uvádí do problematiky koncepce řešení dětských hřišť. Popisuje konstrukční možnosti a nejčastěji používané materiály, informuje o jejich kladech, záporech a případných bezpečnostních rizicích. Praktická část analyzuje současný stav prostoru parku, hledá jeho výhody i nedostatky. Na jejich základě je navržena nová varianta organizace prostoru, která by vyhovovala současným nárokům a požadavkům moderní společnosti. Usiluje o čistotu, jednoduchost, přehlednost s plným využitím potenciálu přírody. Těžištěm této části je navržení a vhodné umístění vlastních herních objektů. |
cs |
dc.format |
54 str. |
cs |
dc.format.extent |
6299066 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
příroda
|
cs |
dc.subject |
čistota a přehlednost prostoru
|
cs |
dc.subject |
jednoduchost
|
cs |
dc.subject |
hravost
|
cs |
dc.subject |
stylizace
|
cs |
dc.subject |
scenery
|
en |
dc.subject |
cleanness and lucidity of space
|
en |
dc.subject |
simplicity
|
en |
dc.subject |
gamesomeness
|
en |
dc.subject |
stylization
|
en |
dc.title |
Návrh řešení úprav dětského hřiště |
cs |
dc.title.alternative |
Design of children's playground |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klang, Michael |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretic part gets in problems about design playgrounds conception. Describes construktive possibilities and the most used materials, notify us of its positives, negatives and possible safety risks. Practical part analyses actual state of park space, searches its advantages and inadequacies. On its basis is designed the new alternative of space, that would conform to present demands and requirements of modern society. It seeks to cleanness, simplicity, lucidity with full use of scenery potential. The crux of this part is proposition and proper location of self play object. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Prostorová tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - 3D Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
5195
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|