Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol |
Author: |
Sobková, Nikola
|
Advisor: |
Hladík, Jakub
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou multikulturního učení u žáků středních škol a klade si za cíl zmapovat, které z činitelů hrají významnou úlohu v procesu multikulturního učení žáků středních škol. Teoretická část definuje základní pojmosloví - multikulturní kompetence, modely multikulturních kompetencí a multikulturní učení a vymezuje faktory, které mohou ovlivňovat proces multikulturního učení. Praktická část zkoumá, jaký význam v procesu multikulturního učení mají jednotliví činitelé z hlediska subjektivního zhodnocení respondenty. Výzkum je pojat kvantitativně a využívá dotazníkové šetření, v němž respondenti na škále identifikují míru významu jednotlivých činitelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37020
|
Date:
|
2015-11-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
41435
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account