Problematika multikulturní výchovy na ZŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tannenbergerová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:32Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37047
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku multikulturní výchovy v prostředí základní školy. Teoretická část se skládá především z vymezení základních a souvisejících pojmů. Za základní je považována samotná multikulturní výchova a stále častěji uváděné interkulturní vzdělávání. Mezi souvisejícími pojmy je možné najít například multikulturalismus či xenofobii a rasismus. Pozornost je věnována i zasazení multikulturní výchovy do systému vzdělávání v České republice. Neopomenutelnou součástí práce jsou i pedagogové, realizátoři multikulturní výchovy, jimž je věnována poslední kapitola první části práce. Praktická část bakalářské práce se zabývá realizací multikulturní výchovy. Důraz byl kladen nejen na konkrétní podobu realizace, ale také na faktory, které mohou uskutečňování multikulturní výchovy ovlivňovat. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu byly provedeny rozhovory s pedagogy základních škol. |
|
dc.format |
47 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
interkulturní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
rámcovývzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
průřezová témata
|
cs |
dc.subject |
realizace
|
cs |
dc.subject |
pedagogové
|
cs |
dc.subject |
multicultural educations
|
en |
dc.subject |
intercultural education
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
frameworkeducational program
|
en |
dc.subject |
cross-curricular subjects
|
en |
dc.subject |
realize
|
en |
dc.subject |
teachers
|
en |
dc.title |
Problematika multikulturní výchovy na ZŠ |
|
dc.title.alternative |
Problems of Multicultural education at primary school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Neslušanová, Silvia |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis deals with the problems of multicultural education at primary school. The theoretical part consists of definitions of basic and related concepts. The basic concept is multicultural education and also intercultural education. Multiculturalism, xenophobia and racism are examples of related concepts. The attention is given to the inclusion of multicultural education in the Czech education system. The important parts of this work are teachers, implementers of multicultural education, who are described in the last chapter of the first part. The practical part of the thesis deals with the implementation of multicultural education. Emphasis was placed not only on the specific form but also on the influencing factors. Interviews with teachers from primary schools were realized through qualitative research. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41468
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-27 |
|
local.subject |
multikulturní pedagogika
|
cs |
local.subject |
multiculture pedagogy
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account