dc.contributor.advisor |
Párnický, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Kovářová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:34Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:34Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37080
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce má vzbudit nejistotu ve zvyku vnímání tvůrčích procesů a tím navnadit k neustálé bdělosti při tvorbě, k novým pohledům. Práce zkoumá vztah jednotlivých prvků ve filmo-vém díle s ohledem na jejich pozdější vnímání divákem, to celé z pohledu průběžného pro-cesu vývoje filmového příběhu, nikoli zpětné analýzy hotového díla. Proto se nevyhnutel-ně vydává na tenký led. |
|
dc.format |
46 s. (57 415) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
nejistota
|
cs |
dc.subject |
divák
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
tvorba
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
uncertainty
|
en |
dc.subject |
viewer
|
en |
dc.subject |
dramaturgy
|
en |
dc.subject |
creation
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Proces tvorby dramatických situací řízený divákovým vnímáním 2. Praktická část: "Zoo", audiovizuální dílo, povídkový film, délka minimálně 20 min., režie |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Process of Creating Dramatic Situations Led by Viewer's Perception 2. Practical part: Zoo (Audiovisual Work, Short Stories Film, Minimum Footage 20 Minutes - Directing) |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korec, Pavol |
|
dc.date.accepted |
2016-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work aims to arouse the uncertainty in the perception of creative processes and there-by encourages a constant vigilance during creation. The thesis explores the relation be-tween individual elements of the film with a regard to future perception of the viewer. The whole phenomenon is viewed from the perspective of current development process rather than from the point of retrospective analysis of the finished work. It is therefore the inevi-table fate of this work to perform a kind of high wire-act. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41517
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|