1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hruda, Pavel
dc.contributor.author Ondra, Jan
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:38Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:38Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37133
dc.description.abstract Práce popisuje historii a hlavní rozdíl videoher a filmu. Poté popisuje nejpoužívanější postupy při vytváření zvukové složky videoher a v praktické části jsou poté přiloženy i praktické zvukové ukázky k vybraným videohrám.
dc.format 35 s. (29 930 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject videohry cs
dc.subject zvuk cs
dc.subject sound design cs
dc.subject unity cs
dc.subject f-mod cs
dc.subject videogames en
dc.subject audio en
dc.subject sound desig en
dc.subject unity en
dc.subject f-mod en
dc.title 1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Video Games - Sound Element and its Practical Elaboration 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Collection of Audiovisual Works, Minimal Lenght 10 min., Sound Composition
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Grečnár, Ján
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated This thesis describes history and the main difference between videogames and film. Afterwards it describes the most used processes during sound making for videogames and in the practical part there are audio previews of some of the audio elements in few picked videogames.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 41603
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
ondra_2016_dp.pdf 1.919Mb PDF View/Open None
ondra_2016_op.doc 110Kb Unknown View/Open None
ondra_2016_vp.doc 108Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account