1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hruda, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Ondra, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:38Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:38Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37133
|
|
dc.description.abstract |
Práce popisuje historii a hlavní rozdíl videoher a filmu. Poté popisuje nejpoužívanější postupy při vytváření zvukové složky videoher a v praktické části jsou poté přiloženy i praktické zvukové ukázky k vybraným videohrám. |
|
dc.format |
35 s. (29 930 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
videohry
|
cs |
dc.subject |
zvuk
|
cs |
dc.subject |
sound design
|
cs |
dc.subject |
unity
|
cs |
dc.subject |
f-mod
|
cs |
dc.subject |
videogames
|
en |
dc.subject |
audio
|
en |
dc.subject |
sound desig
|
en |
dc.subject |
unity
|
en |
dc.subject |
f-mod
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Video Games - Sound Element and its Practical Elaboration 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Collection of Audiovisual Works, Minimal Lenght 10 min., Sound Composition |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Grečnár, Ján |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes history and the main difference between videogames and film. Afterwards it describes the most used processes during sound making for videogames and in the practical part there are audio previews of some of the audio elements in few picked videogames. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41603
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account