Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Ivančinová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:39Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:39Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37137
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku" se zabývá autoregulací prosociálního chování u žáků na druhém stupni ZŠ. Teoretická část charakterizuje období staršího školního věku, prosociální chování a pojednává o otázce regulace prosociálního chování. Práce mapuje také základní teorii využívanou v otázkách autoregulace. V neposlední řadě je v práci také poukazováno na faktory, jež celý proces autoregulace prosociálního chování ovlivňují, či mohou ovlivňovat. Praktická část vychází z části teoretické a navazuje na ni. V rámci kvantitativního šetření je zmapováno, kterému typu regulace prosociálního chování dávají žáci druhého stupně ZŠ přednost. |
|
dc.format |
80 s. (93 231 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autoregulace
|
cs |
dc.subject |
prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
dc.subject |
typy regulace
|
cs |
dc.subject |
autodeterminační teorie
|
cs |
dc.subject |
self-regulation
|
en |
dc.subject |
prosocial behavior
|
en |
dc.subject |
older school age
|
en |
dc.subject |
types of regulation
|
en |
dc.subject |
self-determination theory
|
en |
dc.title |
Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Self-Regulation of Pro-Social Behaviour in Upper Primary School-Aged Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaculíková, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the phenomenon of "Prosocial behavior self-regulation in middle school students". The theoretical part explains the second stage of elementary education with respect to students' age, signs of prosocial behavior and studies its mutual relevance. The thesis maps the fundamental theory in terms of self-regulation process. Last but not least, it also investigates the aspects and factors influencing the nature of prosocial perfor-mance by an individual. The analytical data are based on the former theoretical part of the thesis. The work comes up with the prosocial behavior preferences in the particular sample of students by means of questionnaire. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41607
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-13 |
|
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
sociální inteligence
|
cs |
local.subject |
teen-agers
|
en |
local.subject |
social intelligence
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account