Interpersonální a intrapersonální inteligence dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interpersonální a intrapersonální inteligence dětí a mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Jaklová, Jitka
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:39Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:39Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37138
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vymezením pojmů a teoretických východisek z oblasti emoční, interpersonální a metakognitivní inteligence u dětí a mládeže. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmu inteligence, na vymezení různých přístupů ke studiu inteligence, na specifikaci personálních forem inteligence a na vývoj personální inteligence v období dospívání. Empirická část diplomové práce je zaměřena na zjištění celkové emoční inteligence u dětí a mládeže v 6. a v 9. třídách na ZŠ Kamenačky v Brně, na ZŠ ve Šlapanicích a na ZŠ Holzova v Brně, a zjištění úrovně emoční inteligence v dílčích oblastech.
dc.format 94 s. (112 861 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoce cs
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject empatie cs
dc.subject personální inteligence cs
dc.subject intrapersonální inteligence cs
dc.subject interpersonální inteligence cs
dc.subject metakognice cs
dc.subject emotions en
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject empathy en
dc.subject personal intelligence en
dc.subject intrapersonal intelligence en
dc.subject interpersonal intelligence en
dc.subject metacognition en
dc.title Interpersonální a intrapersonální inteligence dětí a mládeže
dc.title.alternative Interpersonal and Intrapersonal Intelligence in Children and Youth
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis addresses the defininition of terms and theoretical solutions related to emotional sphere, childrens´and youngsters´interpersonal and intrapersonal intelligence. The theoretical part of the thesis focuses on defining the term of intelligence and also defining various ways of accesses to studying intelligence, specification of personal style of intelligence and personal intelligence development process during teen years. The empiric part of the thesis focuses on finding out childrens´ and youngsters´ total emotional inteligence at 6th and 9th classes of Primary School Kamenačky Brno, Primary School Šlapanice and Primary School Holzova Brno and also finding out the level of emotional inteligence in partial fields.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41608
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-15
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject děti a mládež cs
local.subject sociální inteligence cs
local.subject personality development en
local.subject children and youth en
local.subject social intelligence en


Files in this item

Files Size Format View Description
jaklová_2016_dp.pdf 1.789Mb PDF View/Open None
jaklová_2016_op.doc 52.5Kb Unknown View/Open None
jaklová_2016_vp.docx 24.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account