Rodinná výchova v kontextu hodnotové orientace adolescentů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Kovelská, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:40Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:40Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37152
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol, z nichž první se zabývá rodinou a výchovou ve vztahu k tématu práce. Druhá kapitola se věnuje vymezení základních pojmů jako hodnotová orientace a hodnoty, dále pak procesu formování hodnot. Třetí kapitola se zaměřuje na problematiku rodiny a výchovy k hodnotám. Čtvrtá kapitola je věnována tématu adolescence, jejímu věkovému vymezení a popisu vývojových změn v tomto období. Praktická část popisuje metodu výzkumu a prezentuje výsledky výzkumu. Základním východiskem sledování možnosti působení rodinné výchovy na hodnoty adolescenta je model devíti polí, vyplývající z kombinace emočního vztahu a výchovného řízení rodičů. |
|
dc.format |
104 s. (25 694 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hodnota
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
styl rodinné výchovy
|
cs |
dc.subject |
emoční vztah
|
cs |
dc.subject |
výchovné řízení
|
cs |
dc.subject |
adolescent
|
cs |
dc.subject |
Value
|
en |
dc.subject |
value system
|
en |
dc.subject |
style of the family education
|
en |
dc.subject |
emotional relationship
|
en |
dc.subject |
educational control
|
en |
dc.subject |
adolescent
|
en |
dc.title |
Rodinná výchova v kontextu hodnotové orientace adolescentů |
|
dc.title.alternative |
Family Education in the Context of Value Orientation of Adolescents |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part is devided into four chapters. The first chapter deals with the family and the education in the relation the topic of the thesis. The second chapter pursues to demarcation the basic concepts of the value of the orientation and to the process of the formation of the values. The third chlapters is about an issue of the family and the values of the education. The last fourth chapter pursues to the topic of adolescence and its demarcation of the years and the description of the evolution of the changes in this time. The practical part describes the method of the research and presents the results of the research. The principal point of effect of the family education to values in adolescent is the model of nine fields, resulting from a combination of emotional relationship and parents. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41628
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
local.subject |
adolescence
|
cs |
local.subject |
výchova k hodnotám
|
cs |
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
adolescence
|
en |
local.subject |
values education
|
en |
local.subject |
parenting style
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account