Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody

DSpace Repository

Language: English čeština 

Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Straková, Renáta
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:45Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:45Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37197
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem alternativního vzdělávání. V teoretické části si budeme definovat pojem alternativní škola a ukážeme si, jaké typy alternativních škol rozlišujeme. Následně prezentujeme několik sociálních pedagogů, kteří alternativní prvky ve své výuce používali. V druhé kapitole vyjmenujeme konkrétní typy alternativních škol, a ty stručně představíme. Třetí kapitola je věnována Václavu Příhodovi a jeho reformní pedagogice. Praktická část diplomové práce pomocí kvantitativního výzkumu zjišťuje, jaký je názor pedagogů na alternativní vzdělávání a zda sami některé prvky ve své výuce používají.
dc.format 85 s. (119 657 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Alternativní pedagogika cs
dc.subject Daltonský plán cs
dc.subject Freinetovská škola cs
dc.subject Jenský plán cs
dc.subject Montessori pedagogika cs
dc.subject reformní pedagogika cs
dc.subject typy alternativních škol cs
dc.subject Václav Příhoda cs
dc.subject Waldorfská pedagogika cs
dc.subject Alternative Education en
dc.subject Dalton Plan en
dc.subject Freinet school en
dc.subject Jenaplan schools en
dc.subject Montessori education en
dc.subject education reform en
dc.subject the types of alternative schools en
dc.subject Václav Příhoda en
dc.subject Waldorf pedagogy en
dc.title Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
dc.title.alternative Alternative Schools and the Reform Pedagogy of Václav Příhoda
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the topic of alternative education. In the theoretical part we define the term alternative school and explore what types of alternative schools there are. Subsequently We present several social pedagogues who used those alternative elements within their teaching. In the second chapter we mention some specific types of alternative schools, and you briefly introduce. The third chapter is dedicated to Václav Příhoda and his reform pedagogy. In the practical part I find out what is the opinion of teachers on alternative education and whether they use some of its elements in their teaching themselves by the quantitative research method.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41705
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-04-12
local.subject alternativní školy cs
local.subject Příhoda, Václav, 1889-1979 cs
local.subject alternative schools en
local.subject Příhoda, Václav, 1889-1979 en


Files in this item

Files Size Format View Description
straková_2016_dp.pdf 2.845Mb PDF View/Open None
straková_2016_op.doc 52.5Kb Unknown View/Open None
straková_2016_vp.docx 17.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account