dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Straková, Renáta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:45Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:45Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37197
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem alternativního vzdělávání. V teoretické části si budeme definovat pojem alternativní škola a ukážeme si, jaké typy alternativních škol rozlišujeme. Následně prezentujeme několik sociálních pedagogů, kteří alternativní prvky ve své výuce používali. V druhé kapitole vyjmenujeme konkrétní typy alternativních škol, a ty stručně představíme. Třetí kapitola je věnována Václavu Příhodovi a jeho reformní pedagogice. Praktická část diplomové práce pomocí kvantitativního výzkumu zjišťuje, jaký je názor pedagogů na alternativní vzdělávání a zda sami některé prvky ve své výuce používají. |
|
dc.format |
85 s. (119 657 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Alternativní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Daltonský plán
|
cs |
dc.subject |
Freinetovská škola
|
cs |
dc.subject |
Jenský plán
|
cs |
dc.subject |
Montessori pedagogika
|
cs |
dc.subject |
reformní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
typy alternativních škol
|
cs |
dc.subject |
Václav Příhoda
|
cs |
dc.subject |
Waldorfská pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Alternative Education
|
en |
dc.subject |
Dalton Plan
|
en |
dc.subject |
Freinet school
|
en |
dc.subject |
Jenaplan schools
|
en |
dc.subject |
Montessori education
|
en |
dc.subject |
education reform
|
en |
dc.subject |
the types of alternative schools
|
en |
dc.subject |
Václav Příhoda
|
en |
dc.subject |
Waldorf pedagogy
|
en |
dc.title |
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody |
|
dc.title.alternative |
Alternative Schools and the Reform Pedagogy of Václav Příhoda |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the topic of alternative education. In the theoretical part we define the term alternative school and explore what types of alternative schools there are. Subsequently We present several social pedagogues who used those alternative elements within their teaching. In the second chapter we mention some specific types of alternative schools, and you briefly introduce. The third chapter is dedicated to Václav Příhoda and his reform pedagogy. In the practical part I find out what is the opinion of teachers on alternative education and whether they use some of its elements in their teaching themselves by the quantitative research method. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41705
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-04-12 |
|
local.subject |
alternativní školy
|
cs |
local.subject |
Příhoda, Václav, 1889-1979
|
cs |
local.subject |
alternative schools
|
en |
local.subject |
Příhoda, Václav, 1889-1979
|
en |