Sociální pedagog a uplatnění jeho profesních kompetencí ve škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální pedagog a uplatnění jeho profesních kompetencí ve škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bakošová, Zlatica
dc.contributor.author Trubačová, Ivana
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:45Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:45Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37211
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje možnostem využití profesních kompetencí sociálního pedagoga na základní a střední škole. Popisuje výchovně vzdělávací proces, klima školy a s tím související sociální problémy, které se mohou na školách vyskytovat. Vymezuje činnosti sociálního pedagoga v oblasti prevence a poradenství. Cílem práce je zjistit názory učitelů a pedagogických pracovníků na možné působení sociálního pedagoga ve škole a jejich názory na výskyt rizikového chování a sociálního znevýhodnění na školách.
dc.format 98 s. (127 385 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject škola cs
dc.subject školní klima cs
dc.subject profesní kompetence cs
dc.subject rizikové chování cs
dc.subject sociální znevýhodnění cs
dc.subject prevence cs
dc.subject poradenství cs
dc.subject social pedagogue en
dc.subject school en
dc.subject school environment en
dc.subject vocational competences en
dc.subject behavioural problems en
dc.subject social disadvantage en
dc.subject prevention en
dc.subject counselling en
dc.title Sociální pedagog a uplatnění jeho profesních kompetencí ve škole
dc.title.alternative A Social Pedagogue and the Use of their Professional Competences in Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2016-05-30
dc.description.abstract-translated The thesis discusses the possibilities of useing the vocational competences of social pedagogue at school. It describes the educational process, school environment and with it are related to the social problems comes into existence at school. It specified the field of activities of social pedagogue in prevention and in counselling. The aim of the thesis is to verify the views of teachers and pedagogical workers to the possibilities of point of intervention the social pedagogue at school and their views of incidence the behavioural problems and social disadvantage at schools.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41723
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-15
local.subject základní školy cs
local.subject střední školy cs
local.subject profesní kompetence cs
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject elementary schools en
local.subject secondary schools en
local.subject vocational qualifications en
local.subject social educators en


Files in this item

Files Size Format View Description
trubačová_2016_dp.pdf 3.444Mb PDF View/Open None
trubačová_2016_op.docx 19.84Kb Unknown View/Open None
trubačová_2016_vp.doc 52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account