Analýza vlivu značky na kupní chování
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vlivu značky na kupní chování |
Author: |
Kratochvílová, Edita
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat, jaký vliv má na nákupní rozhodování spotřebitele značka. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým výkladem týkajícím se marketingu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a značkové politiky. Tyto podklady jsou následně použity jako východisko pro praktickou část. V praktické části je formou dotazníkového šetření analyzováno chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Jako produkt byl zvolen chytrý telefon iPhone společnosti Apple Inc. Závěrem práce je na základě výsledků průzkumu uvedeno doporučení pro tuto společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37244
|
Date:
|
2016-06-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
44758
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account