Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Balde, Ibrahima Sara
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:36:26Z
dc.date.available 2016-11-20T23:36:26Z
dc.date.issued 2016-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37285
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout nový projekt penetrace strategie vybraného podniku do senegalského trhu. Vybraného podniku je společnost ITSB (Informační technologie a systémy pro podnikání). Společnost ITSB je světový lídr v oblasti business proces outsourcing. Také vyhodnocování trhu životním prostředí-v Senegalu, pozorujeme, že senegalský trh představuje velkou příležitost pro penetraci pro společnost ITSB. Interakce mezi vnitřními a vnějšími faktory dávají agresivní mé-TSK vstupu příznivého pro společnost ITSB v Senegalu. Optimální a vhodná strategie je realizovat kancelář v Senegalu a zahrnuje mnoho inovací, pokud jde o budování partnerství s veřejným a soukromým sektorem, transferu technologií a sociální odpovědnosti podniků.
dc.format 83
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Strategiepenetrace cs
dc.subject Business Process Outsourcing cs
dc.subject BPO cs
dc.subject Me-zinárodní marketing cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Penetration strategy en
dc.subject Business Process Outsourcing en
dc.subject BPO en
dc.subject Inter-national Marketing en
dc.title Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu
dc.title.alternative Project of Penetration Strategy for Chosen Company in Senegalese Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2016-09-12
dc.description.abstract-translated The purpose this master thesis is to design a new project of penetration strategy of Chosen Company into Senegalese Market. The Chosen Company is the Company ITSB (Information Technologies and Systems for Business). The Company ITSB is a world leader in the field of Business Process Outsourcing. Also, evaluating the market environ-ment in Senegal, we observe that the Senegalese market presents great opportunities for penetration for the Company ITSB. The interactions between the internal and external factors give the aggressive me-thod of entry favorable for the Company ITSB in Senegal. The optimal and suitable strategy is to implement an office in Senegal and it involves many innovations in terms of building a partnership with public and private sectors, technology transfers and Corporate Social Responsibility.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44764
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-08-22


Files in this item

Files Size Format View Description
balde_2016_dp.pdf 499.7Kb PDF View/Open None
balde_2016_op.docx 24.29Kb Unknown View/Open None
balde_2016_vp.docx 25.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account