Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Bohuslav
|
|
dc.contributor.author |
Condenárová, Michelle
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:41:50Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:41:50Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37350
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je tvorba interaktivní učebnice. Médium, které jsem si vybrala a které dle mého názoru toto téma ztělesňuje je kniha, využívající jedné ze v současnosti nejslibnějších technologií - rozšířenou realitu. Proto jsem se ve své písemné práci zaměřila kromě samotné tvorby knihy především na prozkoumání dnešních možností tohoto fenoménu. V práci se zabývám vysvětlením pojmu rozšířená realita, ale i využitím v běžném životě. Snažím se shrnout i různá odvětví, ve kterých se dá využít, představuji konkrétní příklady aplikací, vysvětluji jejich účel, porovnávám je a zasazuji do kontextu. |
|
dc.format |
54 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autorská kniha
|
cs |
dc.subject |
rozšířená realita
|
cs |
dc.subject |
augmented reality
|
cs |
dc.subject |
sítotisk
|
cs |
dc.subject |
vesmír
|
cs |
dc.subject |
tisk
|
cs |
dc.subject |
grafický design
|
cs |
dc.subject |
tiskoviny
|
cs |
dc.subject |
digitální design
|
cs |
dc.subject |
author book
|
en |
dc.subject |
augmented reality
|
en |
dc.subject |
space
|
en |
dc.subject |
universe
|
en |
dc.subject |
print
|
en |
dc.subject |
graphic design
|
en |
dc.subject |
digital design
|
en |
dc.subject |
serigraphy
|
en |
dc.title |
Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace |
|
dc.title.alternative |
The Design of Interactive Textbook / Educational Application |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Milkov, Petr |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is creating an interactive textbook. The medium that I have chosen and which in my opinion embodies this topic is a book using one of the currently most promising technologies - augmented reality. That is why I haven't just focused during my writing only on actual creating the book itself, but I have mainly explored the possibilities of this phenomenon of today. In this thesis I deal with the definition of augmented reality, but also with its use in everyday life. I try to summarize various sectors in which it can be used, represent concrete applications, explain their purpose, compare them with each other and put them into context. |
|
dc.description.department |
Ateliér Digitální design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Digitální design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Digital Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41872
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account