dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Čožíková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:05Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37479
|
|
dc.description.abstract |
Následující bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti eventové Agentury XY ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na 2 části, přičemž tou první je teoretická část, v které jsou vysvětleny poznatky týkající se této problematiky jako je například konkurence, marketingový mix, benchmarking apod. V praktické části je pak provedena samotná analýza konkurenceschopnosti Agentury XY s využitím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, Benchmarkingu, PESTLE analýzy, IFE a EFE matice a SWOT analýzy. Na základě výsledků z jednotlivých analýz jsou pak popsány návrhy, které by vedly ke zvýšení úrovně konkurenceschopnosti této firmy. |
|
dc.format |
69 s. (103 100 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
IFE a EFE matrix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
IFE and EFE matrix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrušecká, Denisa |
|
dc.date.accepted |
2016-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following bachelor's thesis is concerned with an analysis of the competitiveness of an event Agency XY in the Zlín region. The work is divided into 2 sections where the first one is theoretical and the findings dealing with the issues such as competition, marketing mix, benchmarking and others are being explained there. The analysis of competitiveness of the Agency XY itself is performed in the practical part with the use of Porter's five forces analysis, Benchmarking, PESTLE analysis, IFE and EFE matrix and SWOT analysis. The suggestions that would lead to the rising level of the competitiveness of this firm are described according to the outcome of individual analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
42035
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-03 |
|
local.subject |
event marketing
|
cs |
local.subject |
agentury reklamní
|
cs |
local.subject |
event marketing
|
en |
local.subject |
advertising agencies
|
en |