dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Drábková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:13Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:13Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37547
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá především výchovou v rodině. Zkoumá pozitivní a negativní důsledky výchovy dětí nejen v současné době, ale i v minulosti. Zjišťuje, jak vnímá společnost rodinu v dnešní době, jaké jsou vztahy v rodinách, kdo se stará o výchovu dětí, jak výchova probíhá a jakou má rodina a výchova dětí v ní důležitost. Cílem výzkumu bakalářské práce je posoudit, v čem se změnila rodina a výchova dětí s odstupem času. V bakalářské práci je použita kvantitativněorientovaná metoda výzkumu, dotazník, pomocí kterého jsou sesbíraná data. Data jsou analyzována a vyhodnocena pomocí grafůa tabulek. Je zde objasněn hlavní záměr bakalářské práce, kterým je porovnat rodinu minulosti a rodinu současnosti a jejich rozdíly. |
|
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
současná rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova dětí
|
cs |
dc.subject |
rodinná výchova
|
cs |
dc.subject |
rodičovství
|
cs |
dc.subject |
funkce rodiny
|
cs |
dc.subject |
contemporary family
|
en |
dc.subject |
children rasing
|
en |
dc.subject |
family education
|
en |
dc.subject |
parenthood
|
en |
dc.subject |
family function
|
en |
dc.title |
Pozitivní a negativní důsledky výchovy dětí v současných rodinách a v minulosti |
|
dc.title.alternative |
The Positive and Negative Consequences of Child Upbringing in Contemporary Families and in the Past |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2016-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis mainly deals with raising a family. Examines the positive and negative effects of education of children, not only in the moment, but in the past. Explores how society perceives the family today, what are the relationships within families, who cares about the children's education, how education takes place and what the family and the upbringing of children in her importance. The research objective of this thesis is to assess what has changed family and child-rearing with hindsight. The work is used quantitatively oriented research method, questionnaire, through which the collected data. Date is analyzed and evaluated using graphs and tables. There isexplained the main purpose of this thesis, which is to compare family, past and present family and their differences. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42148
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
dějiny
|
cs |
local.subject |
dějiny výchovy
|
cs |
local.subject |
rodina
|
cs |
local.subject |
parenting style
|
en |
local.subject |
history
|
en |
local.subject |
history of education
|
en |
local.subject |
family
|
en |