Inkluze nadaného žáka s Aspergerovým syndromem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Kopečková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37575
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o inkluzi nadaného žáka s Aspergerovým syndromem. Především se práce soustředí na popsání sociálního procesu inkluze. Sleduji, jak nadaný žák s Aspergerovým syndromem zvládá své každodenní aktivity, svůj kontakt s vrstevníky i pedagogickými pracovníky. Informant bakalářské práce je žákem druhé třídy základní školy, ve které jsou specializované třídy zaměřené na edukaci a rozvoj intelektově nadaných. Práce se zaměřuje na sledování procesu inkluze tohoto žáka. Sleduji jeho navazování sociálních vztahů se spolužáky, projevy jeho postižení ve vypjatých situacích, zájem o studium. V rozhovoru s třídní učitelkou a rodiči se zamýšlím, jaký přínos má pro dítě docházka do školy základní místo speciální. |
|
dc.format |
78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Inkluze
|
cs |
dc.subject |
Sociální inkluze
|
cs |
dc.subject |
Nadání
|
cs |
dc.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
dc.subject |
Inclusion
|
en |
dc.subject |
Socialinclusion
|
en |
dc.subject |
Gifted
|
en |
dc.subject |
Asperger syndrome
|
en |
dc.title |
Inkluze nadaného žáka s Aspergerovým syndromem |
|
dc.title.alternative |
Inclusion of a Gifted Pupil with Asperger´s Syndrome |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanková, Magdalena |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theses deals with the inclusion of gifted pupils with Asperger syndrome. Above all, the work focuses on describing the proces of social inclusion, how gifted pupils with Asper-ger syndrome can manage their daily activities, contact with peers and teachers. Informant of the bachelor theses is a pupil of the second grade of elementary school, which is specia-lized in classes focused on the education and development of intellectually gifted children. The work also focuses on monitoring the inclusion proces of the pupils, as they follow soci-al relationship with peers, reflection their involvement in extreme situations and their inte-rest in study.The target of the these is to judge what is better for these children, attending normal school or specialized school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42183
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-20 |
|
local.subject |
pedagogika nadaných
|
cs |
local.subject |
integrovaná výuka
|
cs |
local.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
local.subject |
gifted education
|
en |
local.subject |
integrated teaching
|
en |
local.subject |
Asperger's syndrome
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account