Volný čas dětí předškolního věku v kontextu sociální pedagogiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Uherková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:23Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37641
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou způsobu trávení volného času dětí před-školního věku, institucemi a organizacemi, které poskytují předškolním dětem aktivní trá-vení volného času a uplatněním sociálních pedagogů v této v oblasti. Teoretická část vy-mezuje charakteristiku volného času, specifika dětí předškolního věku, osobnost sociálního pedagoga a jeho uplatnění ve volném čase dětí předškolního věku. V praktické části jsou informace získané prostřednictvím dotazníkového šetření o způsobu trávení volného času dětí ve věku 3 až 6 let. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak tráví děti předškolního věku volný čas, zdali navštěvují zájmové kroužky, mají-li dostatek možností ke kvalitnímu trávení volného času a zda se při tom uplatní sociální pedagog. |
|
dc.format |
69 s. (13 847) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
pedagog volného času
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
Preschool age
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.subject |
free time activities
|
en |
dc.subject |
social pedagog
|
en |
dc.subject |
pedagog of leisure time
|
en |
dc.subject |
play
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.title |
Volný čas dětí předškolního věku v kontextu sociální pedagogiky |
|
dc.title.alternative |
The Leisure Time of Preschool Children in the Context of Social Pedagogy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of how the leisure of children before school age, institutions and organizations which provide preschool children active spending of free time and the application of the social educators in this field. The theoretical part delimits free time characteristic, particularity of preschool children, the personality of the social educator and its application in the spare time of preschool children. In the practical part of the information obtained through the questionnaire investigation about how the free time of children aged 3 to 6 years. The aim of the research was to determine how to spend free time with preschool children, whether attending Afterschool if they have plenty of free time to quality and whether it will apply a social educator. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42274
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
social educators
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account