Volný čas dětí předškolního věku v kontextu sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Volný čas dětí předškolního věku v kontextu sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Uherková, Pavlína
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:23Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:23Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37641
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou způsobu trávení volného času dětí před-školního věku, institucemi a organizacemi, které poskytují předškolním dětem aktivní trá-vení volného času a uplatněním sociálních pedagogů v této v oblasti. Teoretická část vy-mezuje charakteristiku volného času, specifika dětí předškolního věku, osobnost sociálního pedagoga a jeho uplatnění ve volném čase dětí předškolního věku. V praktické části jsou informace získané prostřednictvím dotazníkového šetření o způsobu trávení volného času dětí ve věku 3 až 6 let. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak tráví děti předškolního věku volný čas, zdali navštěvují zájmové kroužky, mají-li dostatek možností ke kvalitnímu trávení volného času a zda se při tom uplatní sociální pedagog.
dc.format 69 s. (13 847)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Předškolní věk cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject volnočasové aktivity cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject pedagog volného času cs
dc.subject hra cs
dc.subject dítě cs
dc.subject rodina cs
dc.subject Preschool age en
dc.subject free time en
dc.subject free time activities en
dc.subject social pedagog en
dc.subject pedagog of leisure time en
dc.subject play en
dc.subject child en
dc.subject family en
dc.title Volný čas dětí předškolního věku v kontextu sociální pedagogiky
dc.title.alternative The Leisure Time of Preschool Children in the Context of Social Pedagogy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of how the leisure of children before school age, institutions and organizations which provide preschool children active spending of free time and the application of the social educators in this field. The theoretical part delimits free time characteristic, particularity of preschool children, the personality of the social educator and its application in the spare time of preschool children. In the practical part of the information obtained through the questionnaire investigation about how the free time of children aged 3 to 6 years. The aim of the research was to determine how to spend free time with preschool children, whether attending Afterschool if they have plenty of free time to quality and whether it will apply a social educator.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42274
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject předškoláci cs
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en
local.subject social educators en


Files in this item

Files Size Format View Description
uherková_2016_dp.pdf 4.120Mb PDF View/Open None
uherková_2016_op.docx 21.11Kb Unknown View/Open None
uherková_2016_vp.docx 16.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account