[NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Balde, Ibrahima Sara
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:37Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:37Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37771
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout nový projekt penetrace strategie vybraného podniku do senegalské trhu. Zvolená Společnost je světovým lídrem v oblasti outsourcingu podnikových procesů. Také vyhodnocování tržního prostředí v Senegalu, pozorujeme, že senegalský trh představuje velké příležitosti pro proniknutí na vybrané firmě. Interakce mezi vnitřními a vnějšími faktory dávají agresivní způsob zadávání příznivě působí na vybraném podniku v Senegalu. Optimální a vhodná strategie je realizovat kancelář v Senegalu a zahrnuje kolem inovace, pokud jde o budování partnerství s veřejným a soukromým sektorem, transferu technologií a sociální odpovědnosti podniků. |
|
dc.format |
70p. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Strategie penetrace
|
cs |
dc.subject |
Business Process Outsourcing
|
cs |
dc.subject |
BPO
|
cs |
dc.subject |
Mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Penetration strategy
|
en |
dc.subject |
Business Process Outsourcing
|
en |
dc.subject |
BPO
|
en |
dc.subject |
International Marketing
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Project of Penetration Strategy for Chosen Company in Senegalese Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose this master thesis is to design a new project of penetration strategy of chosen company into Senegalese Market. The chosen company is a world leader in the field of Business Process Outsourcing. Also, evaluating the market environment in Senegal, we observe that the Senegalese market presents great opportunities for penetration for the chosen company. The interactions between the internal and external factors give the aggressive method of entry favorable for the Chosen Company in Senegal. The optimal and suitable strategy is to implement an office in Senegal and it involves around innovations in terms of building partnership with public and private sectors, technology transfers and Corporate Social Responsibility. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42513
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
local.subject |
mezinárodní podnikání
|
cs |
local.subject |
Česko
|
cs |
local.subject |
Senegal
|
cs |
local.subject |
international business
|
en |
local.subject |
Czechia
|
en |
local.subject |
Senegal
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account