Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Flašíková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:41Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37814
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je návrh projektu pro zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím CRM prvků. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní poznatky o CRM, zákazníky na trhu B2B, segmentaci zákazníků a situační analýzy. Zároveň je podkladem pro vytvoření praktické části. Praktická část diplomové práce je rozdělená na analytickou a projektovou část. Analytická část je věnovaná základním informacím o společnosti a analýze současné spo-kojenosti zákazníků. Na základě analytické části diplomové práce je zpracovaný projekt, jehož cílem je zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia. |
|
dc.format |
117 s. |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníkův
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM |
|
dc.title.alternative |
Project of Increase Customer Satisfaction of Bikar Metalle Slovakia Implementing Elements of CRM |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2016-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of diploma thesis is a proposal for increase customer satisfaction of Bikar Metalle Slovakia implementing elements of CRM. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with basic knowledge of CRM, customer on B2B, customer segmentation and situational analysis. Also theoretical part is basic for practical part. The practical part of diploma thesis is divided into analytical and project part. The analytical part deals with basic information about company and analysis of cur-rent customer satisfaction. Based on analytical part of diploma thesis is create project, which aim is increase customer satisfaction of Bikar Metalle Slovakia. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42572
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account