Projekt marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Fuks, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:41Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37816
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko. Popisuje teorii marketingové komunikace neziskových organizací, marketingovou komunikační strategii a nástroje marketingové komunikace. Praktická část je založena na situační analýze, vyhodnocení stávající marketingové komunikace, analýze konkurence a analýzách vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky praktické části se staly východiskem pro projektovou část. Projektovou částí jsou konkrétní návrhy marketingové komunikace včetně posouzení nákladového, rizikového a časového hlediska projektu. |
|
dc.format |
117 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
internetová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Non-profit-making organizations
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
internet communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication of Voluntary Event Ukliďme Česko |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubásek, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2016-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with project of the marketing communications of voluntary event Ukliďme Česko. Describes the theory of marketing communication of non-profit organizations, marketing communication strategy and tools of the marketing communication. The practical part is based on the situational analysis, evaluation of exist marketing communications, competition analysis and analysis of internal and external environment. The results of the practical part became the basis for the project part. Project includes concrete proposals marketing communications including assessment cost, risk and the time of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42574
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account