Projekt marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Fuks, Martin
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:41Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:41Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37816
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko. Popisuje teorii marketingové komunikace neziskových organizací, marketingovou komunikační strategii a nástroje marketingové komunikace. Praktická část je založena na situační analýze, vyhodnocení stávající marketingové komunikace, analýze konkurence a analýzách vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky praktické části se staly východiskem pro projektovou část. Projektovou částí jsou konkrétní návrhy marketingové komunikace včetně posouzení nákladového, rizikového a časového hlediska projektu.
dc.format 117 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Neziskové organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject internetová komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject reklama cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Non-profit-making organizations en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.subject internet communication en
dc.subject public relations en
dc.subject advertisement en
dc.subject direct marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication of Voluntary Event Ukliďme Česko
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubásek, Miroslav
dc.date.accepted 2016-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with project of the marketing communications of voluntary event Ukliďme Česko. Describes the theory of marketing communication of non-profit organizations, marketing communication strategy and tools of the marketing communication. The practical part is based on the situational analysis, evaluation of exist marketing communications, competition analysis and analysis of internal and external environment. The results of the practical part became the basis for the project part. Project includes concrete proposals marketing communications including assessment cost, risk and the time of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42574
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
fuks_2016_dp.pdf 3.239Mb PDF View/Open None
fuks_2016_op.pdf 520.5Kb PDF View/Open None
fuks_2016_vp.pdf 260.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account