Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji |
Author: |
Helešicová, Kristýna
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Diplomová práce "Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji" je v první části zaměřena na objasnění několika pojmů týkající se firemní identity, firemní image, značky a její image, emoce a image prodejny. V další části je představena společnost - její identita a image. Následně je ukázána image samotné značky Terranova. Práce analyzuje současnou image prodejny, nalézá chyby a nedostatky. V závěru práce je navrženo doporučení pro zlepšení image prodejny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37838
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Grade for thesis and defense:
|
A
42605
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account