Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh |
Author: |
Martinů, Blanka
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá projektem na budování značky Ovozela a jejím rozšiřováním na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, kterými jsou teoretická část, praktická část a projektová část. Teoretická část je zaměřena na literární poznatky ohledně značky, budování značky, trhu, marketingové strategie a komunikačního mixu. Praktická část obsa-huje představení stávajícího slovenského družstva Ovozela a zde je provedená strategická analýza této značky. V projektové části se věnuji především českému trhu, a to představení tohoto trhu, mise, vize a cíle družstva a důležitou částí jsou marketingové komunikační ak-tivity na budování značky Ovozela. V poslední části projektu je provedena časová, nákla-dová a riziková analýza projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37847
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Grade for thesis and defense:
|
B
42617
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account