Projekt strategického řízení ve vybraném zdravotnickém zařízení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Horkelová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:48Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:48Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37915
|
|
dc.description.abstract |
Cíl diplomové práce spočívá ve vytvoření projektu strategického řízení ve vybraném zdravotnickém zařízení. Teoretická část popisuje oblast strategie, charakterizuje současný stav zdravotnictví a prvky strategického řízení ve zdravotnických zařízeních. Praktická část diplomové práce podrobně zhodnocuje vlivy vnějšího a vnitřního prostředí, jež působí na zdravotnické zařízení prostřednictvím strategické analýzy. Na základě hodnocení výsledků všech analýz je vypracován návrh projektu efektivního strategického řízení v oblasti obchodní strategie pomocí prvků rozšířeného marketingového mixu a funkční strategie se zaměřením na informační technologie umožňující dosažení stanovených strategických cílů prostřednictvím jednotlivých strategických operací. Realizovatelnost jednotlivých projektových opatření bude ověřena časovou, nákladovou a rizikovou analýzou. |
|
dc.format |
121 s. (194 080 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategické řízení zdravotnického zařízení
|
cs |
dc.subject |
strategie ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
strategické cíle
|
cs |
dc.subject |
strategické operace
|
cs |
dc.subject |
strategic management of medial device
|
en |
dc.subject |
healthcare strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
strategic goals
|
en |
dc.subject |
strategic operations
|
en |
dc.title |
Projekt strategického řízení ve vybraném zdravotnickém zařízení |
|
dc.title.alternative |
The Project of Strategic Management in Selected Medical Device |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2016-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master's thesis is to create the projekt of strategic management in selected medical devise. The introductory part of this thesis describes the area of strategy, the current state of healthcare and the elements of strategic management in medical devices. The Practical part closely evaluates the effects of external and internal environment, which acts on medical devise through strategic analysis. Based on the evaluation results of all analysis it is elaborated a project proposal effective strategic management in business strategy through expanded marketing mix elements and functional strategies with a focus of information technology, enabling the achievement of strategic goals through individual strategic operations. Faesibility of each project will be validated measure of time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42712
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account