dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bošanská, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T04:57:37Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3816
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci jsem zpracovala projekt podpory prodeje v oblasti hypotečních úvěrů v pobočce České spořitelny, a.s. v Břeclavi. Tento projekt jsem si zvolila z důvodu konkurenčního boje bank působících na českém trhu v současné době, kdy je avizováno zvyšování DPH a deregulace nájemného, což bezpochyby vede ke zvýšenému zájmu o hypoteční úvěry. V teoretické části jsem se pak zaměřila na marketing služeb a podporu prodeje. V praktické části jsem analyzovala současný stav v oblasti hypotečních úvěrů u vybraných bank, ze kterého jsem následně vycházela při zpracování projektové části. Současná situace vede banky ke zvýšenému úsilí o získání každého klienta a právě k tomu by měla být nápomocna zvolená forma podpory prodeje, kterou jsem ve svém projektu zpracovala. |
cs |
dc.format |
85 s. |
cs |
dc.format.extent |
1074640 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 |
|
dc.subject |
Podstata marketingu
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
kupní rozhodovací proces ve službách
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza nákladů a rizik
|
cs |
dc.subject |
Whatness of marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing of services
|
en |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
Purchasing decision process in services
|
en |
dc.subject |
Sales promotions
|
en |
dc.subject |
Swot analysis
|
en |
dc.subject |
Analysis of costs and risks
|
en |
dc.title |
Projekt podpory prodeje v oblati hypotečních úvěrů v pobočce České spořitelny, a.s. v Břeclavi |
cs |
dc.title.alternative |
The project about sales promotions in a sphere of mortgage credits in the branch of Česká spořitelna a.s. in Břeclav |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mezeiová, Radmila |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I was disposing project in sales promotion in section of mortgage credits in Česká spořitelna a.s. branch in Břeclav. This project I had chosen by reason of bank competitors fight which act currently on a Czech market, when it is refered to VAP-raising and rent-deregulation, which undoubtedly leads to increment in concern about mortgage credits. In a teoretic part I focused on marketing service and sales promotions. In a practical part I analyzed the present state of martgage credits in selected banks of which I consequently went from during my project work. Present circumstances leads banks to rising effort how to carry over every customers and therethrough this chosen form of selling, processed in my project should have been helpful. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6508
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|