Analýza projektové výuky softwarového inženýrství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhavý, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Gajdušková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:27Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:27Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38432
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je analýza projektové výuky softwarového inženýrství na sedmi vybraných školách. Pomocí analýzy vyučovacích metod v předmětu softwarového inženýrství a pomocí strukturovaného dotazníku bude vytvořena vlastní projektová výuka pro softwarové inženýrství tak, aby se rozvíjely tvůrčí schopnosti studentů. Následně bude návrh projektové výuky zhodnocen. Práce se bude zabývat možnostmi projektového vyučování v oblasti výuky softwarového inženýrství. Pomocí analýzy vyučovacích programů a dotazníkového výzkumu práce budou určeny vhodné metody projektové výuky tak, aby se rozvíjeli tvůrčí schopnosti studentů. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projektová výuka
|
cs |
dc.subject |
softwarové inženýrství
|
cs |
dc.subject |
analýza projektové výuky
|
cs |
dc.subject |
project-based instruction
|
en |
dc.subject |
software engineering
|
en |
dc.subject |
analysis of project-based instruction
|
en |
dc.title |
Analýza projektové výuky softwarového inženýrství |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Project-based Software Engineering Tuition |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Habiballa, Hashim |
|
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the work is the analysis of project teaching software engineering at seven selected schools. Through the analysis of teaching methods in software engineering and object using a structured questionnaire will be created their own classroom project for software engineering, in order to develop the creative abilities of students. Subsequently, the proposal will be evaluated by project teaching. Work will address the possibilities of project teaching in teaching software engineering. Using analysis of teaching programs and research work of the questionnaire will determine the appropriate method of project teaching and to develop creative abilities of students. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
43597
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account