dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Novotný, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:12Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:12Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38569
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO OBCHODNÍ a.s. Toto téma bylo vybráno, jelikož téma konkurenceschopnosti je velmi důležitým tématem pro každé vedení firmy, která chce být úspěšná.Zkoumaná problematika se týká maloob-chodního prostředí, mj. proto, aby bylo zjištěno, zda jsou obchody v tomto prostředí stále konkurenceschopné. Obzvláště v dnešní době, kdy trh ovládají velké supermarkety. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Jako hlavní cíl práce bylo stanoveno sesbírat, co nejvíce informací týkající se této problematiky, analyzovat společnost, její postavení na trhu. Na závěr je uvedeno několik doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti. |
|
dc.format |
85 s. (92 499 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Competition Analysis of Company ENAPO a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is an analysis of competitiveness of the company ENAPO OBCHODNÍ a.s. I choose this topic, because the topic of competition is very important topic for every ma-nagement, which wants to be successful. I choose retail environment, because I was curious whether the companies in this environment is still competitive. Especially in this time, when big supermarkets leads all of business. Bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and practical. As the main goal, that I staked, is to gather as many information as possible about the issue, analysis company and market position. Finally, some arrangements are stated to increase the competiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39602
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|