Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o. |
Author: |
Tesařová, Klára
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tato práce je vypracována pro společnost TRIDO, s.r.o. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Na základě výsledků analýzy je vypracován projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce je provedena nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/386
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
3741
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account