Interní komunikace na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Evjáková, Radka
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:22Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:22Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38638
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké komunikační kanály vnitřní komunikace na střední škole jsou nejvíce a nejčastěji využívány, a podle toho navrhnout zlepšení komuni-kace. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy interní komunikace a jejích nástro-jů, praktická část se věnuje analýze používaných nástrojů v organizaci včetně analýzy zna-losti benefitů nabízených organizací, projektová část obsahuje návrhy na zlepšení vyplývají-cí z dat provedené analýzy.
dc.format 79 str. 104 064
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject Střední průmyslová škola cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject benefity cs
dc.subject Communications en
dc.subject communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject Secondary Technical School en
dc.subject employees en
dc.subject benefits en
dc.title Interní komunikace na střední škole
dc.title.alternative The Internal Communications in the Selected Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to find out which channels of internal communication in high school are most frequently used, and accordingly propose improvements communication. The theoretical part explains the basic concepts of internal communication and its instru-ments, the practical part is devoted to the analysis tools used in the organization, including the analysis of benefits offered by the organization, project part contains suggestions for improving the following data from the analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44475
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
evjáková_2016_dp.pdf 1.086Mb PDF View/Open None
evjáková_2016_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
evjáková_2016_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account